Gods liefde verbindt ons!

Welkom in Gods huis

“We willen voor iedereen, dus echt iedereen, een veilige plaats zijn om te ontmoeten en te aanbidden. Een plek waar mensen omgaan met de God van de Bijbel en Hem beter leren kennen,  waar mensen omzien naar elkaar en naar de omgeving, waar mensen worden hersteld en vernieuwd naar het beeld van Jezus.”

De gemeente komt elke zondag samen in CSG Dingstede te Meppel. Johan Otten is de vaste voorganger van de gemeente. Daarnaast gaan er regelmatig andere voorgangers uit de breedte van de kerk of uit de eigen gemeente voor. De dienst wordt ook uitgezonden via YouTube. In de gemeente komen veel gezinnen met jonge kinderen. Tijdens de kerkdienst is er crèche en kinderkerk voor alle kinderen tot aan groep 8 van het basisonderwijs.

Livestream dienst
zondag 17 maart 2024

Op zoek?

Jezus steekt zijn hand uit naar jou

Wie is Jezus?

Vrijwel iedereen heeft wel eens over Jezus gehoord.
Maar wie is Hij nu eigenlijk?
En waarom praten christenen toch altijd over Hem?

Alpha Cursus

De Alpha Cursus is een cursus over de grondbeginselen van het christelijk geloof. Ook in Meppel wordt deze cursus jaarlijks gegeven. Als gemeente zijn we ondersteunend betrokken.

Activiteiten en nieuws vanuit de gemeente

Algemeen nieuws
Johan Otten

Vandaag: musical Jona!

De Vliegende SpeeldoosMusical JONA!  Ja!! Het is zover.  VANDAAG: Zaterdag 16 maart gaan 60 kinderen uit Meppel en omgeving de musical Jona  instuderen en opvoeren voor publiek. Jullie zijn

Leer ons kennen

Kom je zondag?

Je bent van harte welkom onze kerkdienst te bezoeken.

Wie zijn we?

Wie zijn we en wat geloven we?

Dienst gemist?

Kijk of luister de diensten van de afgelopen jaren terug.

Contact opnemen

Wil je graag in contact komen met iemand van de gemeente? Vul onderstaande formulier in of kies een specifiek persoon voor je vragen of opmerkingen.